VÄLKOMMEN TILL DIXIEWORLD


tisdag 9 februari 2010


MIN BLOG.
Jag har skapat mej en sida
där jag själv bestämmer orden.

Den är tillägnad dom brister
som jag hittar här på jorden.

Denna sida är ej menad
att va sockersöt och snäll.

Den är mera tänkt att smaka
som en syrlig karamell.

Den är inte heller ämnad
till att leverera svar.

Den är tänkt som en ventil
för den ilska som jag har.

Kanske finns det några människor
Som ej fattar dessa fakta.

Kanske skriver jag för fort.
Kanske tänker dom för sakta.

Hursomhelst så är det inte dom
Jag skriver blogen för.

Jag skriver mest för skojs skull.
HOPPAS ATT JAG STÖR!



1 kommentar:

  1. tyvärr gör jag dig besviken...för jag STÖRS INTE ALLS. däremot så har jag nu blivit följare så jag inte missar något härinne
    ha det gött/Hulda Skrynkelben

    SvaraRadera